Przejdź do głównej zawartości

Event rybny


 Na tapetę:
*-*
 


05.07.2013r.

 Myszki zgubiły się na bezludnej wyspie.
Zwiedzaj wyspę by odkryć tajemnicze miejsca i zarzuć wędkę, by wyłowić skarby z wody.




Jak grać?

Zwiedzaj mapę i szukaj wodnych oczek.

Zdobądź rybne przedmioty z poprzednich lat oraz 2 zupełnie nowe zarzucając wędkę w miejscach z wodą

Aby łowić, kucnij wciskając strzałkę w dół.


Ale uważaj! Wyspa jest bezpieczna dla myszek i możesz łatwo wpaść w pułapkę.

2 szamanów, którzy nie będą łowić świeżych ryb, zostanie wybranych by pomóc myszkom.

Masz 2 minuty, aby wyłowić wszystkie przedmioty. Wykorzystaj ten czas mądrze.

Przedmioty:

  • 2 nowe ekskluzywne przedmioty dostępne wyłącznie w czasie trwania tegorocznego eventu.
  • A żeby zostać najładniejszą myszką na plaży, w sklepie znajdziesz wytworny kolczyk z hawajskiego kwiatu. Ten przedmiot pozostanie w sklepie na stałe.
  • Nowe tytuły do odblokowania      
  • /title 298 -> «Fishermouse»  /title 297 -> «Sardine»  /title 296 -> «Explorer»

Mapka eventowa 1































































Na bezludnej wyspie  trzeba łowić ryby.



Mapka eventowa 2



















Ta mapka eventowa wygląda prawie tak samo jak rok temu,
tylko zmienili wygląd statka.
Aby dostać title   tonnerre de brest pod numerkiem 253  musisz przepłynąć łódką do norki.






Ubranka do zdobycia:


- Z tamtego roku



- nowe






Kokos i sardynka 

A tutaj gdzie co można złowić!




Kliknij aby powiększyć lub  KLIK


Podoba wam się event?
Niedługo sesje!



Komentarze

  1. wielkie dzieki za pomoc przydami sie :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste......Dajcie mnie do waszego plemienia Seroband :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Fajnie wszystko opisane i zilustrowane. Bardzo mi pomogłaś! :D Siaice

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się event, w zeszłym roku był lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzałam, żeby nie było. Miałam zajrzeć wcześniej, ale komiks robiłam. Wpadnij na mojego bloga a zobaczysz jakiego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za pomoc nie wiedziałam gdzie złowić sardynke xD
    Emaplx

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Miy :3 Pomogłaś mi, bo już usunęli tego screen-shota, dziękuję. c:
    Monciaqq

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wyłowiłem raz jakiś kawałek mapy i nadal zastanawiam się
    po co on bo nie mam go w sklepie ani nigdzie...może ktoś wie co to było? Bo to zjawisko nie zostało opisane powyżej

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy bedzie ten event ? bo sie pytałam na bootcampie i mówili ze na wakacje

    ps. zaproś do znaj nick: Vkochanav

    OdpowiedzUsuń
  10. o jeja a kiedy ten event

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za pomoc ! ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kolejne nowości!

 1. Lista znajomych   Twoja lista znajomych jest teraz taka sama dla wszystkich gier Atelier 801 (Transformice i przyszłych). Dzięki temu można będzie rozmawiać ze znajomymi,  nawet jeśli nie grają w tę samą grę. Prefiks [TFM] , który widnieje na zdjęciu,  oznacza to, że gracz aktualnie przebywa w grze Transformice.  Tak jak wcześniej,  nadal można zobaczyć społeczność i pokój,  w którym się znajduje. Dodali również listę ignorowanych,   o którą prosiliście.  Jeżeli gracz Ci przeszkadza możesz dodać go do tej listy,  by zablokować go na stałe lub do momentu usunięcia go z listy. Ale to nie wszystko!  Liczba graczy, których można dodać do listy znajomych i ignorowanych została zwiększona do 500!  Dostali oni wiele wiadomości,  że granica 200 nie jest wystarczająca i postanowili trochę ją podnieść. 2. Wygląd plemienia Interfejs plemienia został całkowicie przebudowany i dodali  więcej funkcji!  Najbardziej oczywiste zmiany w

Room 801

Cześć tu czapsm :) I dziś wam wytłumaczę historie roomu 801  żeby się do niego dostać należy wpisać w czat na dole /room 801 Wracając do rzeczy Elise i Papaille to są tak zwane maskotki gry Hodowane przez twórców gry. 20 listopada 2011 roku na tej mapce stało się coś strasznego... Elise śpi a Papaille płacze ... Elise zmarła.Dlaczego ? Była ona bardzo chora i ją uśpili :( Ta mapka została zrobiona na pamiątkę . Pewnego miesiąca zmienili tę mapę Elise i Papaille stoją oraz mają kolorowe futerka dawniej : teraz:   Moim zdaniem to smutna historia. Na dziś to wszystko Cześć pozdrawiam <3 Przepraszam, to ja Miyu xD A z tym że Elise i Papaille  nie robią tych animacji bo ponoć Elise ożyła w dniu urodzin transformice i dlatego pisze transformice 2012?   c: sorka za poprawkę xD