Jak pisać do drugiej myszki żeby na roomie tylko ona to widziała?
Klikasz na jej nick (login, nazwę)
Są tam 6 napisów Nazwa myszki
1. Szepnij (klikasz i piszesz tak żeby tylko ona i ty widziała waszą rozmowę)
2. Whisper in new window - ( piszesz w takim małym okieneczku) 3. profil ( inaczej staty myszki ).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plemię
4. Rekrutuj ( jeżeli masz możliwości pojawi Ci się takie coś dzięki niemu możesz zaprosić myszkę).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Narzędzia
5. Ignore - (Gdy myszki cię rozpraszają albo no nie wiem przeszkadzają w grze klikasz ingore czyli ignorujesz je i nie widać co one do Ciebie piszą. Aby widzieć co oni widzą trzeba wyjść i wejść do gry.)
6. Report - ban ( czyli np. Jeżeli ktoś ma hacka)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na końcu wam podam obrazki do punktów 1-3
------------------------------------------------------------------------------------------------------- Co to plemię?
Plemię - kiedyś tribe (po angielsku) No więc to jest taki club, klub)
Jak rozmawiać w plemieniu? /t
Jak nie widzieć co oni piszą? /mt
Jak wejść do chatki plemiennej? >Menu>plemię>chatka plemienna ...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
O forum kiedy indziej wam opowiem.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
SZAMAN
Szaman porusza się tak samo jak inne myszy, jednak dodatkowo posiada możliwość budowania. Szamani mają charakterystyczny wygląd (tatuaże i pióropusz). Gra szamanem przypomina rozgrywkę w Incredible Machines, budujemy konstrukcje za pomocą prostych elementów, a wszystko podlega siłom grawitacji. Naszym zadaniem jest pomóc innym myszom w zdobyciu sera. Im większej liczbie myszy pomożemy tym więcej mamy punktów, tym szybciej znów staniemy się szamanem. Na niektórych planszach pojawia się dwóch szamanów naraz. Muszą oni wtedy konkurować ze sobą o ser i myszy. Strategie są różne, od bezpośrednich ataków na wrogiego szamana, po zabudowywanie jego nory, aż po usuwanie z planszy mysz, które biegną z serem do nory przeciwnika.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
BUDOWANIE
W prawym, dolnym rogu mamy menu wyboru. Możemy stawiać drewniane kładki, skrzynki, trampoliny, piłki (odbijają myszy oraz wybuchają tworząc siłę nośną), kule kierunkowe (pchają wszystko po drodze), spirit (miejscowy wybuch, który podrzuca tylko myszy), strzałki (do komunikujemy się z resztą stada) i kowadła (ciężarki).
Aby postawić obiekt wybieramy go z menu (1 kliknięcie LPM), a następnie w miejscu docelowym przytrzymując LPM aż do skutku (czar budowania musi chwilę potrwać). Możemy również stworzyć każdy obiekt tak aby nie kolidował ze światem i myszami, ale łączył się z naszymi budowlami (taki niewidzialny support), tryb widzialny/niewidzialny zmieniamy spacją.
Najciekawszą możliwością budowania są kotwice i zawiasy. Możemy je dodać do każdego obiektu, dzięki temu można tworzyć złożone konstrukcje. Wyróżniamy 4 rodzaje kotwic:
czerwone (przycisk B) – to podstawa, możemy je ustawić tylko pośrodku bytu i tylko w deskach (boki będą się przechylały pod ciężarem). Można je natomiast przymocować w dowolnym miejscu na mapie (w powietrzu).
żółte (przycisk C) – te kotwice mogą być umieszczone po środku bytu albo na końcach (czubkach). Żółte kotwice możemy przyczepiać tylko do wcześniej postawionych bytów. Utrzymują elementy na sztywno tak jak je ustawiamy (mogą się lekko bujać pod wpływem ciężaru).
zielone (przycisk V) – luźne kotwice, przyczepiane tak jak żółte i też tylko do wcześniejszych budowli, mocowane na nich elementy luźno się obracają, opadają (działają jak zawiasy).
zielone, obrotowe (przycisk N) – obrotowe (w prawo) zawiasy, powodują samoistne obracanie się się obiektu, tworząc wirnik. Łącząc nimi elementy można ożywić przedmioty , stworzyć kowadłowego bożka (anvil god) lub węża (anvil snake). Jaki snake? Chodzi o to, że silnik gry nie jest idealny, gdy połączymy ze sobą wiele ruchomych elementów, gra wariuje i staje się nieprzewidywalna, wtedy jesteśmy zdani na łaskę bogów
Wszystkie przedmioty można obracać za pomocą kółka myszki, bądź przycisków ZX.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz jak mówiłam na koniec obrazki do punktów 1-3
1.
2.
3.
Klikasz na jej nick (login, nazwę)
Są tam 6 napisów Nazwa myszki
1. Szepnij (klikasz i piszesz tak żeby tylko ona i ty widziała waszą rozmowę)
2. Whisper in new window - ( piszesz w takim małym okieneczku) 3. profil ( inaczej staty myszki ).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plemię
4. Rekrutuj ( jeżeli masz możliwości pojawi Ci się takie coś dzięki niemu możesz zaprosić myszkę).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Narzędzia
5. Ignore - (Gdy myszki cię rozpraszają albo no nie wiem przeszkadzają w grze klikasz ingore czyli ignorujesz je i nie widać co one do Ciebie piszą. Aby widzieć co oni widzą trzeba wyjść i wejść do gry.)
6. Report - ban ( czyli np. Jeżeli ktoś ma hacka)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na końcu wam podam obrazki do punktów 1-3
------------------------------------------------------------------------------------------------------- Co to plemię?
Plemię - kiedyś tribe (po angielsku) No więc to jest taki club, klub)
Jak rozmawiać w plemieniu? /t
Jak nie widzieć co oni piszą? /mt
Jak wejść do chatki plemiennej? >Menu>plemię>chatka plemienna ...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
O forum kiedy indziej wam opowiem.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
SZAMAN
Szaman porusza się tak samo jak inne myszy, jednak dodatkowo posiada możliwość budowania. Szamani mają charakterystyczny wygląd (tatuaże i pióropusz). Gra szamanem przypomina rozgrywkę w Incredible Machines, budujemy konstrukcje za pomocą prostych elementów, a wszystko podlega siłom grawitacji. Naszym zadaniem jest pomóc innym myszom w zdobyciu sera. Im większej liczbie myszy pomożemy tym więcej mamy punktów, tym szybciej znów staniemy się szamanem. Na niektórych planszach pojawia się dwóch szamanów naraz. Muszą oni wtedy konkurować ze sobą o ser i myszy. Strategie są różne, od bezpośrednich ataków na wrogiego szamana, po zabudowywanie jego nory, aż po usuwanie z planszy mysz, które biegną z serem do nory przeciwnika.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
BUDOWANIE
W prawym, dolnym rogu mamy menu wyboru. Możemy stawiać drewniane kładki, skrzynki, trampoliny, piłki (odbijają myszy oraz wybuchają tworząc siłę nośną), kule kierunkowe (pchają wszystko po drodze), spirit (miejscowy wybuch, który podrzuca tylko myszy), strzałki (do komunikujemy się z resztą stada) i kowadła (ciężarki).
Aby postawić obiekt wybieramy go z menu (1 kliknięcie LPM), a następnie w miejscu docelowym przytrzymując LPM aż do skutku (czar budowania musi chwilę potrwać). Możemy również stworzyć każdy obiekt tak aby nie kolidował ze światem i myszami, ale łączył się z naszymi budowlami (taki niewidzialny support), tryb widzialny/niewidzialny zmieniamy spacją.
Najciekawszą możliwością budowania są kotwice i zawiasy. Możemy je dodać do każdego obiektu, dzięki temu można tworzyć złożone konstrukcje. Wyróżniamy 4 rodzaje kotwic:
czerwone (przycisk B) – to podstawa, możemy je ustawić tylko pośrodku bytu i tylko w deskach (boki będą się przechylały pod ciężarem). Można je natomiast przymocować w dowolnym miejscu na mapie (w powietrzu).
żółte (przycisk C) – te kotwice mogą być umieszczone po środku bytu albo na końcach (czubkach). Żółte kotwice możemy przyczepiać tylko do wcześniej postawionych bytów. Utrzymują elementy na sztywno tak jak je ustawiamy (mogą się lekko bujać pod wpływem ciężaru).
zielone (przycisk V) – luźne kotwice, przyczepiane tak jak żółte i też tylko do wcześniejszych budowli, mocowane na nich elementy luźno się obracają, opadają (działają jak zawiasy).
zielone, obrotowe (przycisk N) – obrotowe (w prawo) zawiasy, powodują samoistne obracanie się się obiektu, tworząc wirnik. Łącząc nimi elementy można ożywić przedmioty , stworzyć kowadłowego bożka (anvil god) lub węża (anvil snake). Jaki snake? Chodzi o to, że silnik gry nie jest idealny, gdy połączymy ze sobą wiele ruchomych elementów, gra wariuje i staje się nieprzewidywalna, wtedy jesteśmy zdani na łaskę bogów
Wszystkie przedmioty można obracać za pomocą kółka myszki, bądź przycisków ZX.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz jak mówiłam na koniec obrazki do punktów 1-3
1.
3.
Komentarze
Prześlij komentarz